piątek, 30 sierpnia 2013

Witam wszystkich serdecznie! Blog, który mam zaszczyt otworzyć dotyczy informacji ze świata komiksu, filmu, seriali związanych ze światem superbohaterów i nie tylko. Znajdziecie wiele recenzji komiksów wydanych w Polsce. Na pierwszy rzut poszły pozycje wydawnictwa TM Semic. Na łamach bloga pojawią się już dzisiaj pierwsze wstępniaki do Punishera, X-Men, Supermana i Batmana(tutaj niespodzianka). Ponieważ stale współpracuję z portalem Heroes Movies,  teksty pojawiły się już na tamtejszym zacnym forum. Jeśli tylko macie ochotę poznać losy ulubionych bohaterów, a byliście za młodzi by zakupić komiks, lub jest on wyjątkowo trudno dostępny to zapraszam do kliknięcia w ikonkę Heroes Movies umieszczoną po prawej stronie. Krótka rejestracja na forum i godziny czytania przed Wami. Głównym źródłem informacji jest dla mnie www.comicbookmovie.com 

Czemu więc ten blog? Ponieważ poza moją skromną osobą na portalu działa wielu znakomitych fachowców zajmujących się innymi seriami i zgodnie z zasadami koleżeństwa nie wchodzimy sobie w paradę. Po prostu nie dublujemy opisów. Pomyślałem, że może ktoś zechciałby zapoznać się z moim podejściem do tego samego tematu. Komiksami z serii SpiderMan zajmuje się w sposób wyśmienity Daniello, jeżeli macie ochotę to gorąco polecam, tym bardziej, że opisy dotyczą wydań oryginalnych. Tutaj w niedalekiej przyszłości pojawi się SPIDERMAN.PL

Postaram się dodawać na bieżąco newsy co nowego na portalu i forum słychać. Pojawią się także inne recenzje, nie tylko dotyczące komiksu. Tyle tytułem wstępu. Życzę dobrej zabawy.

1 komentarz:

  1. Dobra robota, zaglądam regularnie, przejrzyście i fachowo.

    OdpowiedzUsuń