środa, 30 sierpnia 2017

Komiksowe Plotki - Mroczne oblicze Batmana

Trochę mnie nie było... Owszem, wywiało nawet na dosyć długi czas, ale nie zamierzałem porzucić Was na zawsze. Mimo wielkich przeciwności, postanowiłem zawalczyć raz jeszcze o powrót do wspaniałego HM-u i StoneoneProjekt. Chociaż straciłem rachubę jeśli chodzi o bieżące plotki, to nie porzuciłem wspaniałego komiksowego hobby. O tym jednak innym razem.


Co w trawie piszczy? DC ukaże nam jeszcze mroczniejsze oblicze Nietoperza. Jeśli się dogrzebię to oczywiście opiszę całe zamieszanie, ale niech wystarczy Wam, że mrok objawi się w 7-miu postaciach. Aktualnie mamy najbardziej apetyczny kąsek. Jeśli zastanawialiście się co wyjdzie z połączenia Batmana z jego nemesis - Jokerem, to poniżej prezentuję smakowity rysunek przedstawiający upiorną hybrydę. W rozwinięciu zobaczycie także Robinowate maszkary.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz