czwartek, 19 października 2017

Samotny wilk i szczenię - nowa ekranizacja

Przeczytałem w życiu wiele komiksów, ale jakoś tak się ułożyło, że nie maiłem dużo do czynienia z mangą. Nie oznacza to, że to co trafiło w moje ręce, skutecznie mnie odstraszyło. Po prostu musiałem mimo wszystko z czegoś zrezygnować. Jednak miałem akurat szczęście zapoznać się z serią Samotny Wilk i Szczenię.


Twórcami opowieści są Kazuo Koike i rysownik Goseki Kojima. Jest to historia Ogamiego Itto oskarżonego niesłusznie o przestępstwo, który nie poddaje się karze Zostaje płatnym zabójcą i wraz z trzyletnim synkiem Daigoro mści się na fałszywych oskarżycielach. Nietypowa para znana jest jako Samotny Wilk i Szczenię.


Seria liczy 28 tomów. W Polsce, wydawnictwo Mandragora opublikowało 7. Do tej pory powstało również siedem filmów.


Obecnie, mówi się, że za produkcję i być może reżyserię, odpowiadać będzie Justin Lin. Film powstanie w Paramount Pictures.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz