piątek, 24 października 2014

Avengers: Age of Ultron TRAILER!!!


Już jest. Ponieważ najważniejsze jest byście go zobaczyli, swoje odczucia opisuję dopiero teraz. Są tak naprawdę mieszane. Oczywiście bardziej na plus, ale coś mi nie gra, choć jeszcze nie umiem tego nazwać. Oglądałem już trailer kilkanaście razy i nadal zachodzę w głowę, o co może mi chodzić. Najpierw jednak zobaczyłem obrazki dwóch najważniejszych bohaterów tej zajawki: Hulkbuster i Ultron! Pierwsze odczucie było niestety negatywne. Po obejrzeniu filmiku zmieniłem je, jeśli chodzi o zbroję. W Ultronie przeszkadza mi nieco jego gęba, ruchome usta, ale powoli i do tego się przyzwyczajam. Na pewno ma to swoje uzasadnienie. Na plus zasługuje zmontowanie trailera i muzyka, które razem tworzą atmosferę niepokoju. Widz zaczyna się zastanawiać, co też się tam wydarzy i czy aby na pewno wszyscy nasi ulubieńcy wyjdą z tego bez szwanku. Wiele osób uważa, że zostanie uśmiercona Black Widow! Widzieliśmy roztrzaskaną tarczę Kapitana Ameryki i poległych w gruzach bohaterów. Złowieszczy Ultron, naprawdę przyprawia nas o ciary na plecach, a już w szczególności jego głos i oczy. Scarlet Witch i Quicksilver wypadają nieźle, ale nie nadzwyczajnie, tzn nie wyróżniają się w nadzwyczajny sposób, ale to tym razem nie było celem autorów. Wielkim nieobecnym jest Vision, na którego bardzo czekam i może to niestety oznaczać naprawdę epizodyczną rolę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz